Hjælp

– Få svar indenfor 2 timer helt gratis!

Du kan her få svar på ethvert spørgsmål vedr. mobilabonnementer. Vi har hjælper dagligt brugere indenfor internet, iPhone og mobilabonnementer med at få svar på deres spørgsmål – helt gratis

Du kan forvente:

  • Vi har lang erfaring med rådgivning af mobilabonnementer
  • Få svar fra iPhone ejere

Vi lover at svare hurtigt:

  • Indenfor 2 timer mellem kl. 8-18 på hverdage
  • Senest kl. 21.00 lørdag og søndag

15 thoughts on “Hjælp

  1. flemming

    Hej.luppen.Når jeg sletter mine beskeder,-er de så slettet eller ligger de et andet sted?
    Med venlig hilsen.
    Flemming.

    1. Andreas Lolk

      Hej Flemming,

      Det afhænger af om du har en iPhone eller en alm. mobiltelefon. På en iPhone slettes de ikke før du synkroniserer med iTunes.

      På en normal mobiltelefon bliver de typisk slettet, når du sletter dem, men det kan variere fra model til model.

      Mvh. Andreas

  2. Ellen Jensen

    Hvilke mobil abonnement er billigst, men som også har en rimelig data dækning. Jeh har erfaret at nogle af dem har en dårlig dækning.

    VH Ellen

  3. Mads Jørgensen

    Ved opkald til et fastnet nr. skal der viderestilles til mobilnet med flere 2 – 4 mobiltelefoner med indbyrdes omstilling

    Fastnet nummeret er et eksisterende nr. Det behøver ikke fysisk at være tilknyttet en adr

  4. malene Holm

    Skal bruge et abonnement til mine 2 børn på 9 og 12år. De har brug for omk 1 gb også lidt taletid. Pt har de et abonnement hvor de taler for omk 15 kr fra mdr. hver. Nu betaler vi for taletid men vil gerne have at de har taletid med. De sms meget. Hvad skal jeg vælge?

    1. Herman

      Hej Dorte!Det er beklageligt at det ikke fugnerer som det skal Har du prf8vet med en anden browser? F.eks. google chrome eller firefox. Om du har en telefon med internet, er det ogse5 muligt at de sine resultater med den.Mvh.Martin Sollie

  5. helle ester nielsen

    hvilken mobilabonnement er bedst lige nu har jeg 3 fri tale 5GB men vil meget gerne have skifte til et nyt mobilaboneement kan i hjælpe mig

  6. Michael Sindt

    Jeg er som sikkert mange dødtræt af den dårlige dækning på mobilen. Jeg har TDC og på min 50 km tur fra Stestrup Oldvej 41, 4360 Kirke Eskilstrup og ind til Vallensbæk ryger signelet 4-5 gange undervejs. Hvilken mobiludbyder har i dag den bedste dæk i mit område samt på turen??

  7. Iben Hedemann

    Hvilket mobilabonnement skal jeg vælge?
    Jeg kan slet ikke finde rundt i alle de valg, og jeg syntes ikke jag kan finde et der passer.
    Forbruget er
    Max 1 times tale tid max 500 smsér
    og 5 GB er alt for lidt.
    Hvad vælger jeg. På forhånd Tak KH Iben

  8. Louisa

    Hej med jer!
    Jeg skal snart til Berlin for at arbejde som au aupair i 9 måneder. I Berlin vil jeg meget gerne kunne ringe og sms’e hjem til min familie, venner og veninder uden at skulle betale en kæmpe regning. I huset hvor jeg skal bo er der ikke særligt godt wifi, hvorfor jeg ikke kan være sikker på at viber, Skype og lignende altid vil være en mulighed. Jeg får en tysk telefon af min au pair familie, som kun er til sms’er og opkald fra/til dem. Mit spørgsmål til jer er derfor om der findes et abonnement hvor det er forholdsvis billigt at tale og sms’e fra Berlin til Danmark? Og evt også ét der gør det muligt for mig at have net på mobilen nede i Berlin uden wifi, således at jeg vil kunne bruge min smartphone som jeg plejer?
    Mvh Louisa

  9. Inga Jensen

    Har bestilt mobil abonnement hos Fullrate, jeg bor på Vibyvej i Åbyhøj, er dækningen god nok i det selvskab.
    vh
    I Jensen

  10. Natasha Christiansen

    hej

    jeg har abonnement hos Oister i et familie aboonement.

    – jeg har ikke adgang til familie abonnementet eller personen som styrer familie abonnemtnet.

    MIT SPØRGSMÅL:
    – jeg vil gerne have mit eget Oister hvor det kun er mig der har adgang til det og hvor jeg kan tilføje mit eget betalings kort.

    – hvordan gør jeg det?

    mvh Natasha

Leave a Reply

Your email address will not be published.